Reklamace

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Adresa pro zasílání zboží k reklamaci

 

Makao.cz

Bukovec 81

73985

Tel. kontakt: +420605046213

email: info@makao.cz

Bankovní spojení: 2401556228/2010 - FIO Banka

Reklamace příjímáme pouze po předchozím oznámení na email info@makao.cz, nebo telefonicky na tel: 605046213 

  • Reklamační řád

     

    Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

    Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

     

    Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

     

    1) Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

    2) Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

    3) Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

    4) Výrobek byl poškozen působením živlů.

    5) Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.


    Upozornění:

    V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace.

     

    Postup při reklamaci :

     

    1) Informujte nás o reklamaci telefonicky na čísle: 605046213 nebo mailem: info@makao.cz

     

    Upozornění:

    oznámení o závadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. Ve všech případech je třeba předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

     

    2) Vyplňte protokol o vrácení zboží, který Vám bude zaslán emailem, nebo ho stahujte zde: reklamační řád

     

    3) Poté nám zašlete zboží přepravci GLS, Česká Pošta na naši adresu spolu s protokolem o vrácení zboží a kopií daňového dokladu.  

     

    Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Všichni smluvní dopravci nám vozí zboží do skladu. 

     

    Odstoupení od smlouvy :

     

    Se řídí platnými obchodními podmínkami

Formulář pro reklamaci