Reklamace
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Adresa pro zasílání zboží k reklamaci
Makao.cz
Bukovec 81
73985
Tel. kontakt: +420605046213
email: info@makao.cz
Bankovní spojení: 2401556228/2010 - FIO Banka
Reklamace příjímáme pouze po předchozím oznámení na email info@makao.cz, nebo telefonicky na tel: 605046213
-
Reklamační řád
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
1) Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
2) Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
3) Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
4) Výrobek byl poškozen působením živlů.
5) Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Upozornění:V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace.
Postup při reklamaci :
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky na čísle: 605046213 nebo mailem: info@makao.cz
Upozornění:
oznámení o závadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. Ve všech případech je třeba předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
2) Vyplňte protokol o vrácení zboží, který Vám bude zaslán emailem, nebo ho stahujte zde: reklamační řád
3) Poté nám zašlete zboží přepravci GLS, Česká Pošta na naši adresu spolu s protokolem o vrácení zboží a kopií daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Všichni smluvní dopravci nám vozí zboží do skladu.
Odstoupení od smlouvy :
Se řídí platnými obchodními podmínkami